تبلیغات
آموزش جودو - بارفیکس -بدنسازی
 
درباره وبلاگ
نظرسنجی
نظرت درباره ی این سایت چیه؟







آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
آموزش جودو
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
شنبه 2 مرداد 1389 :: نویسنده : فرشید و جاوید حسن بیگی
بارفیکس -بدنسازی

یکی از بهترین تمرینات بدنسازی که باعث بالا رفتن قدرت ورزشکاران به میزان قابل توجه ای میشود و اثر آن هم بعد از مدتی قابل مشاهد است. تنها مشکل، سخت بودن این حرکته که اونم راه داره!





اول از هر چیزی اگه نمیتونید 1 بارفیکس برید میتونید:
1. از یکی بخاید که پاتونو نگه داره.
2. میتونید بپرید و بجای بارفیکس رفتن تا اونجایی که میتونی خودتون رو بالا نگهدارید و به محض خسته شدن بیاید پایین
3. بجای اینکه انگشتاتون به طرف بیرون باشند بسمت داخل بگیرید



انواع بارفیکس:
1. انگشت دستها رو به بیرون(نه به سمت صورت) میله بارفیکس رو میگیرن. این نوع بارفیکس استاندارد است. و ماهیچه های پشت ،کول ،کمر و دست(شامل ساعد، جلو بازو و پشت بازو) به شدت درگیر میشوند. و کلا باعث افزایش قدرت گرفتنتون میشه که تو جودو خیلی مهمه!





2. انگشست دستها به سمت صورت میله بارفیکس رو میگیره. در این روش بیشتر فشار از ماهیچهای پشت به بازو منتقل میشه اما بازهم ماهیچه های پشت درگیرن. واسه همین هم اگه در انجام بارفیکس نوع اول مشکل دارید میتونید با این نوع شروع کنید.






نکات مهم:

1. زانوتون رو خم کنید
2. نفستون رو حبس نکنید. بیاد داشته باشید، هنگامی که به بدن فشار میاد باید نفستون رو بیرون بدید.
3. نگاهتون به میله بارفیکس باشه
4. بطور استاندارد باید دستتون اندازه عرض شونه باز کنید اما هر چی دست بیشتر باز بشه به ماهیچه ها بیشتر فشار میاد.
5. سعی کنید در هر بار تمرین از دفعه قبل بیشتر بارفیکس برید.
6. گرم کردن به مدت حداقل 5 دقیقه برای جلوگیری از آسیب دیدگی





برای انجام این تمرین نیاز به میله بارفیکس دارید که از 5،4 تومن به بالاست یا میتونید به لینک زیر برید و میله بارفیکستون رو خودتون بسازید!

:: اینجارو کلیک کنید ::



اینم دوتا عکس:








نوع مطلب : بدنسازی برای جودو، 
برچسب ها :